
Odpowiedź wydaje się tu oczywista. Dobrze wykonana usługa przeprowadzki powinna być wykonana w taki sposób, aby Klient był z niej w pełni zadowolony.
Jeżeli mamy do czynienia z profesjonalną firmą, to właściwie tak jest. Czasem może się zdarzyć, że coś może pójść nie tak. Nawet przy zachowaniu środków ostrożności może coś zostać uszkodzone.
Pracownicy nie mają wpływu na zjawiska atmosferyczne, czy uczestników na drodze, którzy myślą tylko o sobie przy założeniu, że takie myślenie w ogóle występuje.
Przy dobrze wykonanej usłudze na pewno nie powinno występować:
- naciąganie Klienta na godziny w przypadku rozliczenia godzinnego
- nieodpowiednie zachowanie pracowników przy wykonywanych czynnościach.
Pytania, na które warto poznać odpowiedzi:
- Jak przygotować się do przeprowadzki?
- Jak powinna wyglądać dobrze przeprowadzona usługa?
- Na co szczególnie zwrócić uwagę?
Ostatnio zmodyfikowano: Piątek, Styczeń 27, 2017